Știri România

Românul care și-a călcat soacra cu mașina a primit comenzi din toată țara!

Bărbatului din Pitești care a dat cu mașina peste soacră i s-a umplut cutia poștală cu comenzi de la oameni năpăstuiți din toate colțurile țării, ceea ce înseamnă că Tudorel trebuie să intervină rapid cu amnistia aia, ca să poată omul să-și facă treaba.

(Luată cu împrumut până la salariu de la Georgian Marina)

Citeste in continuare..

Mașinile pe motorină vor fi interzise și în România. La ce trebuie să se aștepte proprietarii ce dețin astfel de autoturisme

Interdicțiile continuă în cazul mașinilor pe motorină, iar România pare să fie următoarea țară luată în vizor. După valul de măsuri drastice luate de țările din Vestul Europei, Curtea Europeană de Justiţie ar putea fi sesizată în cazul României şi a altor 8 ţări din Uniunea Europeană.

România ar putea fi următoarea țară din Europa în care mașinile pe motorină vor fi interzise. Cristian Bucur, director tehnic RAR, a vorbit despre potențialul cancerigen al particulelor emise de autovehiculele cu motor diesel:

„Aceste particule sunt de fapt nişte molecule de carbon cu un înveliş de hidrocarburi aromatice şi oxizi metalici. Şi acestea s-a demonstrat faptul că au potenţial cancerigen.”

Acesta a adăugat că, cel mai probabil, mașinile pe motorină nu vor fi interzise total în România: „Nu cred că va exista o interzicere totală şi bruscă a acestor vehicule.”

Prima țară ce a declarat „război” mașinilor pe motorină a fost Germania. Italia a anunțat interzicerea totală a acestor autovehicule în Roma, până în anul 2024. În Londra, şoferii maşinilor diesel mai vechi de 11 ani trebuie să plătească o taxă suplimentară, în timp ce în Paris se va interzice circulația mașinilor diesel înregistrate înainte de 2005.

Din numărul total de 6 milioane de autoturisme din România, aproape jumătate au motor diesel.
Principalul motiv pentru care românii aleg maşini diesel e consumul redus. Problema este că noxele emise de acestea sunt extrem de poluante şi fac aerul aproape irespirabil.
„Aceste particule sunt de fapt niste molecule de carbon cu un înveliş de hidrocarburi aromatice şi oxizi metalici. Şi acestea s-a demonstrat faptul că au potenţial cancerigen”, afirmă Cristian Bucur, director tehnic RAR, potrivit digi24.ro.

CIteste mai mult AICI